בתקופה מאתגרת זו ועם המון חוסר וודאות הנהלת אקי"ם חדרה דואגת למענה ופתרונות לבעיות שמתעוררות בשטח בעקבות מגיפת הקורונה.
בתקופה מאתגרת זו ועם המון חוסר וודאות הנהלת אקי"ם חדרה דואגת למענה ופתרונות לבעיות שמתעוררות בשטח בעקבות מגיפת הקורונה.
עידכונים שוטפים, נהלים חדשים שמגנים על הדיירים מהדבקה, דאגה בלתי פוסקת לצוות העובדים ואספקת ציוד להגנה ותמיכה.
במסגרתנו מתקיימות הדרכות על פי הנהלים של משרד הבריאות על ידי אחות מוסמכת.
על כל דייר שמראה סימנים של שיעול/ חום/ מתלונן על כאבים מתבצע אחריו מעקב מדידת חום, דיירים הנמצאים המצוקה מזוהים ומטופלים מיידית על ידי מטפלים מוסמכים.
על מנת לטפל בדיירים הנמצאים בבידוד ולא לסכן את צוות העובדים נבנתה עמדת התארגנות ליד הכניסה של הדיירים המבודדים בתוכה נכלל כל הציוד הנדרש להגנה על הצוות שנכנס למאומתים כגון: מסיכות, חלוקים, סרבלים, ג'ל לחיטוי ידיים, כפפות, מדי חום.
צוות המערך רובו מחוסן בחיסון שלישי וגם רביעי נגד וירוס הקורונה וכך גם הדיירים, אנשי הצוות דאגו שיקבלו בצורה מאורגנת בתוך המסגרת את החיסונים על ידי מד"א בהסכמת המשפחות.
על בסיס שבועי מתקיימות בדיקות קרונה (PCR) של הצוות ושל הדיירים על מנת שנוכל לאתר במהירות מאומתים, אנו מזמנים לכאן ניידת ללקיחת הדגימות.
דירת המבודדים-
דירת המבודדים היא דירה שמותאמת לשישה מבודדים, בדירה זו קיימים שני חדרים גדולים עם מטבח ושלושה שירותים, טלוויזיה, טלפון על מנת לתקשר עם הדיירים (שיחות עקביות עם המשפחות), ביקורי אנשי הצוות מסביב לשעון- ביקור איש צוות כל שעתיים שבודק את שלום הדיירים, אם חסר להם משהו, מודד להם חום, סטורציה ומטפל בהם במשככי כאבים בעת הצורך.
שאר הדיירים שנמצאו שליליים לנגיף הקורונה נמצאים בקפסולות בשאר הדירות על מנת לשמור עליהם מהדבקה, אנשי הצוות דואגים לפעילות יומית בקפסולות וכמובן על ארוחות מגוונות ובריאות לדיירים.
ניהול מול המשפחות-
אנו נמצאים בקשר ישיר עם המשפחות בשקיפות מלאה ומעדכנים לגבי תוצאות בדיקות הקרונה, לגבי מצבם של הדיירים ולגבי צורת התנהלות בתוך המסגרת.
על מנת שהמשפחות יפגשו עם הדיירים דאגנו למקום מבודד לקבלת המשפחה עם הצהרת בריאות של כל אדם שמגיע למסגרת שהוא עבר בדיקת אנטיגן שיצאה שלילית ותו ירוק בתוקף.
• נפתח ערוץ ישיר דרך whatsapp ישיר בניהול מנהלות המסגרות שמאפשר שליחת הודעות כלליות למשפחות, ובנוסף נפתחה קבוצת whatsapp לכל הצוות הבכיר שיש לו חלק בלתי נפרד במאבק בנגיף הקרונה כדי שהצוות יקבל עדכונים ודיווחים בזמן אמת וכך מאפשר לנו לצמצם נזקים.